Friday, June 08, 2007

Breaking News

Sneller dan anders een nieuwe update, kort maar krachtig: zondagnamiddag neem ik een enkele vlucht naar Parijs, alwaar ik drie weken deel zal uitmaken van het zogenaamde transition team, een groepje malloten dat zich bezig houdt met het documenteren van workflows en dergelijke (de attente lezer merkt hierbij op dat het om een arbeidsgerelateerde trip gaat, aangezien ikzelf eerder Montmartre zou bezoeken).

Aldaar zal ik drie weken samenwerken met Youssef, Fransman van Franse origine, Rakieta, Française van Ivoriaanse origine, en dit alles onder de hode van Prakash, Indiër van Indische origine (wat niet zo leuk is als het lijkt).

Concreet ga ik ook zeker een weekendje thuis doorbrengen, nl met mijn verjaardag, ik zou zeggen hou het vrij om samen iets te doen. Wie eventueel tijdens de werkweek op bezoek wenst te komen, er kan misschien wel iets gearrangeerd worden, want we zitten in een appartement. Maar beloven doe ik niets, ik weet nl nog niet hoe het spel er daar uit ziet.

Tot wel zeer binnekort!!!!

3 comments:

Anonymous said...

haha. 'Fransman van Franse origine'.

Ik vind dat je niet genoeg reist, Fred. Je zou wat meer van de wereld moeten zien. ;)

Fred said...

naschrift van de redactie: hier was de zetduivel aan het werk. Het betreft een Fransman van Marrokaanse origine. Maar de man heeft intussen zijn ontslag gegeven en is met de noorderzon verdwenen.

Jonas said...

Is Fred met vakantie? :-)