Friday, August 03, 2007

Box to Box speler

Na een aanmaning een goede moment om terug met het bloggen aan te knopen, na een drukke periode: nog is kort samengevat, voor de mensen die niet volledig in the picture zijn: eerst heb ik in juli drie weken in Parijs gewerkt, om nadien een klein week thuis te zijn met Daniela, in Belgie dus, om vrienden en familie te begroeten.

Vervolgens via een dag Parijs terug naar Brno, om daar een aangenaam lang weekend door te brengen in goed gezelschap van Roel, Suzy, Dirk; Lien, Philippe en Fré. Dan ben ik nog is langs Belgie en Parijs gepasseerd, voor even slechts, en nu bevind ik me terug in Brno, en het ziet er naar uit voor de komende twee maanden, kheb ff genoeg gereist!

Qua gebeurtenissen heb ik dan ook heel wat beleefd de afgelopen tijd, met name een concert vd Rolling Stones, een grondige kennismaking met de charmes van Parijs, hier en daar een feestje, huwelijk in de familie, en veel tijd op luchthavens. Nu de komende tijd terug iets rustiger zou moeten worden, ga ik proberen terug een geregelde update te geven aan geinteresseerde en minder geinteresseerde lezers.

Dit weekend staat er niet al te veel op het programma, voor volgende week is er een clientenvisite waarbij ik vertalen Frans-Engels zal mogen spelen, (in ruil voor een zakendinner) , en voorts plan ik ook om van appartement te wisselen eind deze maand, omwille van het nakende vertrek van mijn roommate Schnitzel.

1 comment:

r said...

Ik hoop, en met mij velen, u dra weer te mogen begroeten. Dan kunnen we het lot van velen mensen wederom op een lafhartige en hooghartige en laffe en hoge manier bezegelen met sloten spirieten en wijnen!