Tuesday, November 14, 2006

Alweer geen inspiratie voor nen deftige titel

Tijd voor een nieuwe update: ik ben sinds vrijdag ingedeeld in mijn team, dat diensten uitvoert voor een groot Amerikaans verzekeringsbedrijf. In die hoedanigheid krijg ik momenteel een week training in verzekeringen.

De samenstelling van mijn team ziet er als volgt uit: Een Tsjechische vrouw als teamleader, met een Duitssprekende afdeling onder haar bestaande uit vijf Tsjechische meisjes en een manspersoon van dezelfde nationaliteit. De afdeling Southern Europe bestaat voorlopig uit een Spaanse player, Sergio, en een Siciliaan die ik nog niet ontmoet heb omdat hij in Milaan zit. de afdeling Northern Europe bestaat uit Frederik Borgers (wielrenners spreken graag over zichzelf in de derde persoon enkelvoud) en Mary, zie vorige blog. Vanaf morgen komt er ook een Pools meisje bij voor deze afdeling. Meer nog, het Pools meisje komt tijdelijk op onze flat wonen, omdat ze nog niets definitief voor haar hebben gevonden. Dat houdt concreet in dat ik vanaf heden nog maar over 1 bed beschik, in plaats van de twee vereist voor mensen van mijn lengte. Maar goed, het is slechts tijdelijk en intussen kan er wat orde gezet worden. Als Polen morgen wint vliegt ze sowieso.

Wat betreft mijn team, er is plaats voor ongeveer 50 mensen, er gaan dus de komende maanden nog heel wat mensen bijkomen, waardoor ik meteen een van de meer ervaren krachten ga worden.

Het afgelopen weekend bestond uit een aantal handelingen (nee maar): op zaterdag ging ik eerst over tot de aankoop van een kleine pokerset, om s'avonds te gaan aperitieven bij mijn grote baas, samen met twee andere trainees. Toch wel een goed gevoel, zo`n horizontale organisatie. Op zondag kwamen 4 Tsjechen dineren in onze flat, waarbij ik voor het eerst Tsjechische wijn proefde, niet eens zo slecht. De pokerset werd meteen ook uitgetest, maar er werd nog niet voor geld gespeeld. Anyway, het sloeg redelijk aan en dus verheug ik mij alvast op een aantal toekomstige en onzekere inkomsten. Zowel zaterdag als zondag werden afgesloten met een paar "pivo's" in een lokale kroeg. En dat zou er de komende dagen nog wel is kunnen inzitten!

1 comment:

Anonymous said...

Fred, we hebben nog iemand nodig om te quizzen, goesting? ;-)